Sorting
Source
Katalog zbiorów
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Status
available
(2)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka główna
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 2 -Zbiory pedagogiczne
(1)
Author
Altkorn Jerzy
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Subject
Marketing
(3)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
3 results Filter
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd.3. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436s. : il. ; 21cm.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka główna
All copies are currently unavailable: sygn. 33
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / Red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 -Zbiory pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again