Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(2)
Autor
Cieślik Marek
(1)
Preston Natasha
(1)
Reedy Trent
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry online
(1)
Influencerzy
(1)
Nastolatki
(1)
Parki rozrywki
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Seryjni zabójcy
(1)
Wyspy
(1)
Gatunek
Powieść
(2)
Fantastyka
(1)
Thriller
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wyspa / Natasha Preston ; przekład: Joanna Sugiero. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Young, 2023. - 325, [2] strony ; 21 cm.
Tytuł oryginału: "The island" 2023.
Wyjechali na weekend. Nie sądzili, że wyjadą na zawsze. Jagged Island to ekskluzywny park rozrywki, przeznaczony dla bardzo bogatych i bardzo wpływowych ludzi. Tuż przed otwarciem właściciel zaprasza do niego sześcioro najpopularniejszych nastoletnich influencerów: Liama, Jamesa, Willa, Avę, Harper i Paisley, którzy w zamian za pełen atrakcji weekend mają reklamować wyspę w swoich social mediach, relacjonując w nich każdą sekundę spędzoną na zabawie w luksusowych warunkach. Na miejscu okazuje się, że ośrodek jest jeszcze wspanialszy, niż sobie wyobrażali. Są oszołomieni przepychem hotelu, rozrywkami w parku i pięknem wyspy. Nie mogą się doczekać kolejnych atrakcji ze szczelnie wypełnionego harmonogramu. Wkrótce jednak odkryją, że w ich planie brak najważniejszego: pozostania przy życiu…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/Prz (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dwunastoletni Rogan Webber jest mistrzem w Laser-Kobrze, swojej ulubionej grze wideo. Kiedy światowej sławy twórca gier zaprasza go, by wraz z czworgiem innych najlepszych pro graczy w kraju wziął udział w ekskluzywnym turnieju, jest megaszczęśliwy. Cała piątka ma zamieszkać w apartamentach i testować najnowocześniejszy sprzęt do gier wirtualnych – marzenie każdego gracza… i największe możliwe wyróżnienie! Teraz jako potężne roboty bojowe biorą udział w cyfrowej bitwie, jednak ich misje stają się coraz trudniejsze. Gracze po kolei odpadają, a pozostali zaczynają podejrzewać, że gra nie jest tym, czym wydawała się na początku… Dlaczego żołnierze i roboty, z którymi walczą w Laser-Kobrze, zachowują się tak dziwnie? Co kryje się za nietypowymi błędami? I dlaczego gra wydaje się być taka… prawdziwa? Rogan i jego rywale muszą współpracować, aby odkryć prawdę i zrobić to, co trzeba... bo świat, w którym gry wideo atakują rzeczywistość, już dawno przestał być bezpieczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Pf (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej