80495
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka składa się z dwóch części. W pierwszej, poświęconej promocji dokonano systematyki pojęć, omówiono instumenty i środki promocji. Znajdzie tu Cztelnik krótką charakterystykę współczesnej gospodarki turystycznej, produktu turystycznego oraz metod jego oceny. Zamieszczono zasady konstrukcji planu medialnego - budżetu promocyjnego oraz oceny skuteczności i efektywności działań promocyjnych. Część druga dotyczy informacji turystycznej, opisano m.in. działanie centrów i punktów "it", zadania POT i ROT i samorządów w zakresie informacji turystycznej i promocji.
Status dostępności:
Biblioteka główna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 219-220
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej